Meni
Nova kolekcija
Novi modeli & trendovi
Odjeća
Pogledaj podkategorije
Obuća
Modni dodaci

Često postavljena pitanja

Ovdje možete pronaći odgovore na najčešća pitanja vezana uz narudžbe, dostavu, plaćanje i zamjenu artikala u 2sisters butiku.

Narudžbe i plaćanje

Odaberite željeni artikl, veličinu i boju (ako je primjenjivo), kliknite “Dodaj u košaricu”, a zatim u košarici nastavite na “Nastavi na plaćanje”.

U sljedećem koraku unesite podatke za dostavu i potvrdite narudžbu. Nakon uspješne narudžbe, dobit ćete e-mail s potvrdom i brojem narudžbe.

Trenutno je dostupno plaćanje pouzećem – prilikom preuzimanja paketa kurirskoj službi. Po potrebi, u budućnosti ćemo dodati i dodatne načine plaćanja.

Promo kod unosite u košarici, u polje “Imate promo kod?”. Nakon što upišete kod, kliknite na gumb za primjenu.

Ako je kod važeći, popust će se automatski obračunati i bit će vidljiv u ukupnom iznosu.

Dostava i rok isporuke

Narudžbe zaprimljene radnim danom obrađuju se u pravilu unutar 24 sata. Rok dostave je najčešće 1–3 radna dana, ovisno o lokaciji i opterećenosti dostavne službe.

Tijekom akcija, blagdana ili povećanog opterećenja, rok dostave može biti nešto duži.

Cijena dostave prikazuje se u košarici prije potvrde narudžbe. U nekim kampanjama nudimo i besplatnu dostavu za narudžbe iznad određenog iznosa – o čemu ćete biti jasno obaviješteni na stranici.

Nakon što paket predamo dostavnoj službi, u pravilu dobivate tracking broj ili link putem kojeg možete pratiti gdje se paket nalazi.

U slučaju da niste dobili podatke za praćenje, slobodno nam se javite s brojem narudžbe.

Veličine i artikli

Kod većine artikala navodimo detaljne mjere za prsa, struk, bokove, dužinu, a često i visinu modela na slici.

Preporučujemo da usporedite mjere s odjećom koju već imate kako biste lakše odabrali odgovarajuću veličinu. Ako ste između dvije veličine, savjetujemo veću – osim ako uz model nije drugačije naznačeno.

Trudimo se da fotografije budu što vjernije stvarnoj boji, no razlika može nastati zbog postavki ekrana (svjetlina, kontrast, boje) ili različitog osvjetljenja pri fotografiranju.

U opisu artikla često istaknemo ako je nijansa u stvarnosti malo tamnija ili svjetlija.

Ako je artikl rasprodan, u većini slučajeva se ne vraća ponovno u ponudu – radimo s manjim serijama kako bi modeli bili ekskluzivniji.

Ipak, ponekad radimo i ponovna ulistavanja popularnih modela, pa nas možete kontaktirati i provjeriti planiramo li ponovni dolazak određenog artikla ili veličine.

Zamjena i povrat

Ako vam veličina ne odgovara, možete zatražiti zamjenu artikla u skladu s našim Općim uvjetima poslovanja.

Detaljan postupak možete pronaći na stranici “Kako zamijeniti artikl?” ili nam se direktno javite s brojem narudžbe, modelom i željenom veličinom.

U slučaju oštećenog ili pogrešno isporučenog artikla, molimo da nam se javite u što kraćem roku s:

  • brojem narudžbe
  • kratkim opisom problema
  • fotografijama artikla i oštećenja

Svaki takav slučaj rješavamo prioritetno i u korist kupca – zamjenom artikla ili drugim dogovorenim rješenjem.

Ostala pitanja

Prvo provjerite Spam/Junk ili “Promocije” folder. Ako e-mail potvrde nema, moguće je da je došlo do greške pri unosu adrese ili tehničkog problema.

Slobodno nam se javite s imenom i prezimenom, kako bismo provjerili je li narudžba zaprimljena u sustav.

Možete nas kontaktirati putem stranice Kontaktirajte nas na webshopu ili direktno na naš e-mail naveden tamo.

Trudimo se odgovoriti na sve upite u najkraćem mogućem roku, najčešće unutar jednog radnog dana.

Napomena:
Ova stranica služi kao sažetak najčešćih pitanja kupaca. Za detaljne informacije uvijek se ravnajte prema Općim uvjetima poslovanja i Politici privatnosti objavljenima na našoj stranici.