Povrat robe
Pravo na povrat robe
Kao kupac u 2sisters butiku imate pravo na povrat robe u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske i našim Općim uvjetima poslovanja.
Povrat se najčešće koristi kada više ne želite artikl (odustajanje od kupnje) ili kada je došlo do greške (pogrešan artikl, oštećenje, sl.).
Molimo da prije slanja povrata uvijek prvo kontaktirate našu podršku kako bismo potvrdili korake i adresu za slanje.
Uvjeti za povrat
Da bi povrat bio prihvaćen, potrebno je da artikl bude:
- nekorišten, nenošen i neopran
- bez vidljivih oštećenja, fleka ili tragova nošenja
- s neoštećenim etiketama i deklaracijom
- u odgovarajućem zaštitnom pakiranju
U suprotnom, zadržavamo pravo odbiti povrat ili umanjiti iznos povrata u skladu s realnim stanjem artikla.
Koraci za povrat robe
-
Kontaktirajte nas.
Pošaljite nam poruku putem stranice Kontaktirajte nas ili na službeni e-mail. U poruci navedite:- broj narudžbe
- ime i prezime
- artikl koji želite vratiti
- razlog povrata (npr. ne odgovara, ne sviđa mi se, oštećenje...)
-
Pričekajte potvrdu i upute.
Poslat ćemo vam informacije o tome je li povrat moguć i koju adresu koristiti za slanje paketa. -
Zapakirajte artikl.
Artikl pažljivo zapakirajte, idealno u originalnu ambalažu. U paket obavezno stavite:- papirić s brojem narudžbe i vašim podacima
- kratko objašnjenje (povrat artikla / razlog)
-
Pošaljite paket natrag.
Paket pošaljite na adresu koju smo vam dostavili. Po mogućnosti koristite uslugu praćenja pošiljke (tracking). -
Pregled artikla i povrat sredstava.
Nakon što zaprimimo paket i provjerimo stanje artikla, potvrdit ćemo prihvaćanje povrata i izvršiti povrat novca.
Nemojte slati paket na povrat bez prethodne komunikacije s nama kako bismo izbjegli nesporazume i nepotrebne troškove.
Tko snosi troškove povrata?
Odustajanje od kupnje / osobni razlog
Ako želite vratiti artikl jer ste se predomislili ili vam ne odgovara, u pravilu kupac snosi trošak slanja paketa natrag.
Greška s naše strane
Ako ste primili pogrešan artikl ili artikl s vidljivim oštećenjem, nakon što zaprimimo prijavu i potvrdimo grešku, povrat robe ili zamjenu rješavamo o našem trošku.
Način povrata novca
Povrat sredstava vrši se nakon što zaprimimo i provjerimo vraćeni artikl. Povrat se najčešće izvršava:
- na isti način na koji je izvršena uplata (ako postoji)
- ili prema dogovoru (npr. uplatom na bankovni račun)
Točan način bit će dogovoren s vama putem e-maila ili druge komunikacije.
Rokovi
Rokovi za povrat robe definirani su u Općim uvjetima poslovanja. Preporučujemo da se, u slučaju nezadovoljstva, javite što je prije moguće nakon preuzimanja paketa.
Nakon zaprimanja povrata i potvrde da su uvjeti zadovoljeni, povrat sredstava obično se provodi u roku od nekoliko radnih dana, ovisno o banci i načinu isplate.
Kontakt za povrat robe
Sve zahtjeve za povrat robe možete uputiti putem stranice Kontaktirajte nas ili na e-mail adresu navedenu u kontakt podacima webshopa.
Ova stranica je informativnog karaktera. U slučaju neslaganja, primjenjuju se odredbe iz Općih uvjeta poslovanja.